PARTY DAY!

Hej på er alla!

igår:
åkte hem till pappa efter skolan, där martina,bea,albin och ck var vi satt och pratade osv! :) trevligt, sen kom feco och så var jag med honom några timmar! :) sen på kvällen kom Robbin,bea och ck hem till pappa och kollade idol med oss! :D jätte trevligt!!

just nu ligger jag i soffan och glor på tv, ska snart ta och städa och fixa lite här hemma för ikväll blir det party vi ska föra lite här eller hos en annan "kompis", jag och några brudar ska ut till satin! hoppas vi alla ses där ;) kommer nog bli en grym kväll tror jag!!
Hanna&Sophia kommer vid halv 8 sen ska vi äta lite, sen ska vi mötta upp albana&miranda! :D
Så glad att jag har dom vännerna jag har! :D älskar er alla! <3 synd bara att inte alla fina tjejer kunde följa med ut ikväll, men det blir nog svårt att få med alla pgv jobb osv och pojkvänner (moa) ;) hihi...

annars då? jo jag mår bara bra, lite seg på skolan bara och är sjukt trött men ska dra på lite musik så blir jag väl pigg ( i hope ) själva med er söta bloggläsare?

PUSSPUSS
LOVE SOWAM




har inte kort på alla men hihi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0