harrys&hockey

Hello!

skolan är igång som den ska, mycket plugg osv.. men så är det!
sitter just nu hemma och ska snart ta och fixa mig, för klockan 5 ungefär ska vi i familjen till harrys och sen bege oss till premiären på våran hockeyarena i Örebro! :) kommer nog bli riktigt roligt, är inte ett fann av hockey men det är kul att vara där och kolla!! men skulle aldrig sätta mig brevid pappa i soffan och kolla på hockey HELL NO! ;)

Annars är det bara bra med mig, med amanda vet jag inte hon är i teneriffa den jäveln, jodå hon mår jätte bra pratade med hennes senars idag! :) saknar min idiot!  haha!
redan torsdag idag, kändes som det var måndags igår... men det var det icke haha! 
på onsdag fyller amanda år!!! :D snacka om att jag är lycklig! ÄNTLIGEN! DÅ BLIR DET PARTY, NI ANAR INTE! ;)


syrran,mammy&jag! :) för ett år sen!

Tomas&linn!

VILL TILLBAKA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0