Söndag

hej på er alla! :) har inte skrivit så mycket för att jag har gjort massa annat osv, ber om ursäkt ska skärpa mig!!! :)

i onsdags var vi i stockholm med skolan!! OCH MIN ÄLSKLING AMANDA KOM HEM!!! :D OCH HON FYLLDE 18, ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA:D
vi kom hem sent, men efter en vecka ifrån varandra så sov vi över ;) haha, vi är som ett par. men vad gör man inte när man älskar något så mycket :D hihi!

i torsdags var det som vanligt,amanda hade kalas hemma så vi fikade osv, sen vi fixade allt inför Fredagen! :P
I fredags blev det hur stressigt som helst, fram och tillbaka till kumla och sen städa hemma hos amanda innan allt folk kom!! men det gick bra vi hann iaf! :) Vi hade sjukt jävla kul, allt vara perfekt! det blev så klart utgång till strömpis, där det var sjukt mycket folk!! Allt var perfekt, dom vi var med!! sjukt kul iaf! :D

i lördags vaknade jag&amanda upp och var lite bakis ;) haha, men det var det värt! men för min del var det bara att gå upp och börja fixa sig på nytt för att åka till min kusin som fyllde 15 år! jätte mysigt hade vi!
sen åkte jag till amanda och kollade film och bara möööös! nu är jag hemma och ska snart hjälpa mamma och tvätta! :D

så så har min helg sätt ut! :D
hur har ni haft det?
LOVE SOWAM


Sophia,jag och amanda<3

jag och amanda fick varsin shot av killarana iklassen! så jävla extremt jävla sjukt äcklig!
kunde inte andas efter den där jävla shoten! :P haha men tack ändå grabbar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0