skolan..

hej alla! sitter just nu i skolan och väntar på att teckenspråk ska börja. har ju så sjukt lång rast! hatart. Vi hade svenska förut och både jag och sofia blev så jävla irriterade hatar jävla lärare ibland alltså, för det första litar han inte på oss och för det andra så får man inte ens skratta, eller iaf inte vi för att vi hörs lite mer än alla andra, men har man sånt skratt så har man ju, vad ska man göra åt det? jo ingettt! men iaf, han hade fått nått "mystiskt" brev om att jag och sofia inte var på våran första lektion igår fast vi var det? assåååå får damp...! men sen var ju allt ett missförstånd :s fattar NOLL jävla bajsskitskola! jaja idag ska Sofia köra bil och hon är ju så duktig. (bättre än mig på att växla) haha! vet inte om jag får åka med i bilen men får väl se annars går jag hem och sover:D PUSSS LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-17 @ 08:23:47
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0