Onsdag

Hej, sorry för igår det blev inte så mycket inlägg!
vi i familjen åkte ut och övningskörde i några timmar direkt efter skolan, sen åkte jag hem och duschade och åt sen gick jag direkt hem till amanda och mös med henne och hennes mamma cricko! :D
sen när jag kom hem så la jag mig direkt var så sjukt trött!

jag brukar jämt vakna varje natt men inatt gjorde jag inte det så skönt!!! men hade tv pån hela natten så den stod på imorse skit bra (Y) hahah ;) jaja

sitter i skolan nu, har grafisk kommunikation idag igen, vi har det tre gånger i veckan!
amanda är inte här idag, eller hon kommer efter lunch för hon är i laxå och kör halkan! :D  hoppas det går bra för henne!

nu måste jag sätta igång men lite saker! idag ska allt vara klart!

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0