Måndag

Godmorgon alla söta!!
Min helg har varit kanon bra, mycket skratt har det varit! :D

Hade inställt iv-val idag nu på morgonen börjar 12. men vet ni vad jag gör? jag gick upp för en timma sen för att plugga och göra klar några uppgifter, är jag inte duktig? haha!
Har en lektion sen bara, ska jag åka? nej? jo? nej? jag vet inte, haha får se om jag "försover" mig ;) nejdå, vi får väl se!
sitter och dricker kaffe och håller på med en uppgift inom teckenspråk som är hur roligt som helst! :D eller inte uppgiften men själva teckenspråk!
ska snart ta något och äta sen fortsätta med uppgifterna! '

pratade med amanda igår och hon har det kanon bra i teneriffa, men nu är det inte långt kvar tills min älskling kommer hem och blir 18år!! :D wwiee!
har saknat henne så sjukt mycket!!!!!!!

vi hörs puss LOVE SOWAM


Ge mig sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0