Lördag

hej på er alla!

jag,syrran&amanda kom precis hem till pappa, vi ska äta middag här med lillasyrran och pappa! mysigt, vi ska snart börja fixa oss för vi ska nämligen ut ikväll! :) trevligt trevligt!

igår blev den en lugn kväll för oss, farmor har flyttat hit till Örebro igen så vi bjöd på middag! jätte trevligt att träffa henne! vi kollade på idol också, och jag tycker verkligen inte att denise skulle åka ut..
men vi alla har ju våra smaker!

sen gick jag och amanda ut och träffade några en stund sen gick vi hem till henne och sov! somnade som en stock båda två,
vaknade halv 1 imorse, hehe! helt slut var vi, men vet inte för vad men så är det ibland, sen åt vi frukost och tog det lungt! sen kom Martina till oss en stund, vi kollade på Honey 2, hade högre förväntingar faktiskt, men den var bra! men tyckte den likade step up filmerna mer än första filmen av honey, men den var bra! :D det var ju dans så allt som har med det att göra är så kul att se!
JAG SAKNAR DANSEN SOM FAN :(


nu ska vi börja fixa oss, hoppas ni får en rolig kväll!!
puss
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0