hos amanda

Hej på alla!
Sitter hos amanda nu!
idag har jag (sofia) övningskört och amanda här har bara legat hemma och degat, haha ;) så jävla slöööööö!!!
det gick jätte bra idag att köra :D stolt över mig själv! hihi
iaf, nu är vi hemma hos amanda, vi ska snart kolla på en film och sova, imorgon har vi sov morgon vi börjar 20 över 12! så sjukt skönt! imorgon är det redan torsdag, helt sjukt! det går så snabbt.. men det är bra tycker jag!
snabbare till rihanna, jul, nyår, min syster fyller 20 ( då blir det party som fan ) vi tar studenten och VI FLYTTAR och ÅKER UTOMLANDS!!!!!!!! LÄNGTAR SOM FAN SKA JAG SÄGA ER OCH DET GÖR ÄVEN AMANDA!
LOVE SOWAM, pussspusss
en fin bild från när amanda var på teneriffa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0