Godmorgon

godmorgon på er alla söta! :)
jag och amanda sitter i skolan, vi har lektion (graf)!! :D
vi ska gå tidigare idag för Amanda ska till tandläkaren, så ska följa med och stötta henne ;) hon är jätte rädd för tandläkaren, hon började gråta sist så hoppas hon inte gör det idag! isf är jag där och håller i hennes hand! :D gulleplutten min!
vi somnade sent igår, vi låg och flummade oss, haha hon sprutade vatten på mig? behöver jag säga mer! hahah, så imorse när vi skulle gå upp så var vi jätte trötta men vi kom upp iaf! :)
Säger även grattis till min älskade syster!!! :D GRATTIS MITT HJÄRTA!! SÅ STOLT ÖVER DIG! ni får inte veta vad det är;) synd va! haha
idag vet vi inte vad vi ska göra, vi ska väl bara ta det lungt och försöka plugga har ju lite IG att ta igen (A) usch hatar skolan! men det är bara 27 veckor kvar, och tro inte att vi är nördar och räknar ner utan våran lärare sa det på genomgången! =)
vi hörs senare pusspuss
LOVE SOWAM!
Amanda hälsar! <3
blid från förra året! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0