we are so sorry

Hej på er!!
gud va kul att ni fortfarande är inne på våran blogg det är jätte kul att se!
vi ber om ursäkt för att vi inte har skrivit så mycket, det är pga massor som har hänt! :/ och vi har haft jätte mycket i skolan osv osv! vi har ingen kamera ännu :/ det suger ju.. jag skulle ju köpa ny efter jag hade blivit rånad men det har jag inte gjort än..

Fredag idag och det är så jävla skönt, den här veckan har gått så jävla fort verkligen.. kändes som om det var måndag igår men det var torsdag! :d haha igår var jag,amanda,pappa&mamma hemma hos pappa och kollade på kort till min kära systers studen! haha så fula vi var när vi var små, men kärleksfulla! när vi var med på kort med varandra så såg det ut som om vi hade det jätte kul, och det kan jag tänka mig mamma och pappa berättelser om allt ;) haha va kul, önskar man kunde vara mindre igen! kanske inte så lite men mindre då allt var lättare men nu ska jag inte gråta för det! jag har det underbart nu med mina vänner! :D och om ett år TAR JAG STUDENTEN Och jag är så sjukt taggad på att gå ut, sen jobba ihjäl mig sen drar jag och amanda utomlands och lever livet i kanske ett halv år-år SEN BLIR DET BORT FÖR DEN HÄR FUCKADE staden ner till GÖTEBORG!!!!!!
vill verkligen bort här ifrån men mina nära och kära :D men det är ett år kvar så måste göra det bästa av situationen!

Börjar 10 idag, skönt! vi har prov idag? har jag pluggat nej.. har bara läst igenom.. så blir väl omprov på det där skiten.. jag måste skärpa mig till 3:an :D

men nu ska jag fixa det sista sen möta amanda och sen bege oss till skolan!
har jag sagt att amanda har flyttat närmare mig? :D:D  kanon, det känns jätte skönt, då behöver vi inte gå 5 mil tillvarandra varje dag, nu tar det bara 5 minuter! :D hahah sjukt glad.

pusspuss
LOVE SOWAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0