Torsdag

Godkväll på er!
jag sitter hemma just nu och kollar på tv och ska försöka plugga lite, och sitter och tänker på hur jag vill ha mitt liv senare! ;) haha nu tänker ni att jag är psyk men jag får såna attacker ibland!! fast vem får inte det?
slutade 11 idag, hade en lektion! skönt.

jag,amanda&martina var barnvakt åt min&martinas lillasyster jonna, vi lagade godmat och mös bara sen fick vi trevligt sällskap av andré och fredrik, blev en sen kväll för mig och amanda så vi försov oss imorse, det har inte hänt sen före jullovet tror jag? om jag minns rätt, så vi fick skynda oss! :) vi hade grafisk kommunikation, vi skulle alltså göra en barnbok, och det var sista dagen vi gick göra klart det idag, för dom andra två torsdagar vi har kvar i tvåan är vi lediga!! HELT SJUKT! det ända man ser och läser på fb och även bloggar så står det alltid att det har gått så jävla sjukt fort det här året och det har det verkligen, jag är lite avundsjuk på dom som ska ta studenten i år, vill verkligen inte vara kvar i skollivet jag vill ut och leva livet! ;) fast antar att jag ångrar det senare i livet att jag sa så men jag är så skoltrött så det är sjukt.:D

efterskolan så följde feco med mig hem hit och hjälpte mig och pluggade sen har vi suttit på balkongen en hel del! :) skönt vänder det var idag, :D

Väntar på att amanda ska komma hit, hon är och köper gardiner och sånt på ikea! :P så hon kommer väl snart hoppas jag hon var varit bort för jävla länge nu alltså! ;)

pusspuss LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0