tisdag

hejsan på er alla!

dagen började med att tåg jävlen var inställt så fick gå hem igen och vänta tills nästa gick efter en timma... skit kul! kom försent men det gjorde inget för vi hade ingeting att göra vi pratade bara, sen efter lunch hade vi 1:or och 2:or någonting vet inte vad det heter, men iaf vi lyssnade på en man! :)

nu är jag och amanda hemma hos mig, jag har precis färgat hennes hår, hon ska bli ******** ;) haha! men det ska vi inte göra idag!
nu ska vi vänta på att ta ur färgen sen får vi se vad som händer framåt kvällen! :P

LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: Moster B

Känner inte att det där inlägget va så givande! inte fick jag veta vad 1:or och 2:or hette mer, vad karl pratade om eller vilken färg det skulle bli... va fan... Är deet inte meningen att vi ska få reda på vad som händer i ert liv. jaja läser väl vidare så kanske jag får reda på nå iaf.. kram på er!

2011-05-03 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0