söndag?

Godmorgon, gick upp för en timma sen ungefär! amanda ringde och väckte mig haha sötnos!
har ätit och städat lite, ska snart möta upp amanda och sen ska vi sätta oss i solen någonstans,
Blev en sen kväll/natt igår, kom hem vid 5 sen somnade jag som en stock.. det var helt okej igår, fest först sen gick vi på efterfest där blandannat min syster döck upp haha! :D det var kul,

söndag idag? hur fort har inte helgen gått? kändes som om det var fredag nyss, dagarna bara springer iväg, det är skönt faktiskt!! snart sommarlov! :D känns kanon, men dom sista veckorna i skolan är inte kul.. förstår inte varför jag inte sitter och pluggar just nu.. men får göra det ikväll ist! nu vill jag inte vara hemma nu vill jag bara ut! :)

vi hörs senare LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0