ny vecka nya möjligheter

Godmorgon, jag gick upp halv 7 imorse fast jag börjar 10... bara för den där j*vla tandläkaren!! usch..
känns inte bra att det är måndag faktiskt, orkar inte en plugg vecka.. fy blää på skolan men nu är det inte långt kvar!
har jobbat hela helgen så har inte haft tid till att blogga något, jag har jobbat hela dagarna och det första jag gör är ju inte och sätter mig vid datorn. och igår var alla i familjen lediga så vi gick ut och åt! hihi så mysigt så! plus att min andra lilla sowamare var med också och såklart max, men dom räknas ju som familj;)

slutar sent idag, sen ska jag och amanda plugga livet ur oss för vi har ett arbete som ska vara klar tills imorgon.. har vi börjat? NEJ det har vi inte och vi har prov idag? har jag pluggat? nej inte det heller.. ännu ett ig? KANON!!

annas allt bra med er? det vore kul om ni kommenterade lite faktiskt! ;) så många som går in och läser måste ju ha något i huvudet som ni vill ställa eller väntar ni på frågestunden???? haha

nu måste jag ta på mig och sen cykla iväg till tandis!
LOVE SOWAM


Mina vackra syskon<3
(bild från förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0