Home

Nu sitter jag (Sofia) hemma, kom precis hem! träffade min fina killkompis damme på tåget och satt och snacka lite, GRATTIS I EFTERSKOTT! mår så dåligt av att jag inte sa grattis när han blev 18 år gammal :( sorry my boy!

väntar på att mamma ska komma hem så att man kan snacka lite med henne sen kommer förhoppningsvis min syster hit också och ger oss sällskap!
Amanda somnade när vi kollade på film.. kul tjej jätte rolig, så jag gick iväg till tåget! haha ;)

Mamma&tomas ska grilla idag, ska bli så gått med mat, vet inte vad det är med mig idag har varit irreterad hela dagen och har ätit från det ena till det andra! haha, men så är det! imorgon börjar allvaret, ska börja gå ut och gå och tänka på vad jag äter för snart är sommaren här! ;)


damir

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0