Sorry!!! WE ARE BACK

Hey på er!
Nu är äntligen amanda i skolan!!!!
vi har inte bloggat pga av olika anledningar! Min andra halva av sowam har opererat sig, och jag har tagit hand om henne osv, hon har behövt all hjälp! klart jag har ställt upp för min älskling. Nu är hon iaf uppe och gå och är i skolan osv. är jätte glad för det, sen har det hänt massa annat som ingen av er behöver veta!! ledsen..
men nu är vi tillbaka på ny start och det kommer hända massa med roliga saker! :)

Vi sitter i skolan nu, vi har PRAO i skolan! vi har graf, alltså Grafisk kommunikation. vi ska göra affischer och tidningar osv, allt ska vara klart tills nästa onsdag så idag ska vi börja med allt så vi kan bli klara så snabbt som möjligt! Nästa helg ska vi tillbringa helgen i skolan med alla gruppen som jobbar inom ÖSK cupen! :P men mer om det dåå.

nu måste vi börja fixa det! :) hörs senare LOVE SOWAM
Ett foto på sandra som jag tog någon gång förra veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0