maten på virginska skolan?!?!?

TOR: Albodingas (stora lammfärsbollar) i tomatsås, kryddig bulgurpytt och mild vitlöksdressing Stekt falukorv med ost-& blomkålssås, potatis & ketchup

Veg: Grönsaksbiffar med ost, tomatsås och bulgurpytt.

 

god mat tycker ni? neeeeeeeJ inte så ..... kan ju säga att jag inte vågar smaka lamm har smakat en gång och kommar inte göra det igen så för mig är det inte gott över huvudtaget!

 

Nu ska vi börja klippa och klistra iaf jag och amanda, kul va? chill praktik vi valde! :D hah

några andra i våran klass valde att åka utomland och praktisera och jag och amanda ville men vi kände att det inte var så värt det. Det skulle inte vara som vi hade tänkt oss så vi sket i det, ne jag ska vara ärlig... haha man var tvungen att ha bra betyg och bra närvaro hahah!!


Jag,oscar och amanda sitter och larvar oss som vanligt;) haha




LOVE SOWAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0