länge sen?

Hejhej!!
har inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt, men har faktiskt saknat det! verkligen, och jag ser att ni fortfarande går in och kollar många av er, jätte kul att se! :D nu ska jag försöka slänga in lite text varje dag när jag till gång till en dator, alltså när jag är hemma!

Jag jobbar nu hela juli månad, har redan tröttnat ska jag säga er fyfan.. men vad gör man inte för pengar! ;) jobbar 2-10 för det mesta på veckorna och är ledig lördag,söndag. så ska inte klaga får ju ledigt också! haha, då jag kan träffa mina vänner och umgås lite mer med familjen.. Mamma har semester och börjar i augusti och jag slutar då.. så man har knappt tid att se henne känns det som och jag längtar tills att gå ut skolan? ah ju tjenare..

Amanda jobbar ingenting pgv sin rygg, skönt för henne men kan förstå att det blir jobbigt för henne när inte jag är hemma ;) haha på tal om amandas rygg, den har blivit jätte bra, och det läker så fint så. I september så kan hon göra vad hon vill med den, om jag minns rätt. Det är bra för sen i oktober,november och december så har vi ganska mycket planerat så då får inte ryggen vila så mycket ;)

Ja, annars mår jag kanon fint! amanda är påväg hem från stockholm, och jag ligger i sägen och är sjukt trött efter dagen, mycket spring satt inte still en sekund kändes det som.. ett plus med att jobba är att jag träffar så sjukt sköna och trevliga människor! känns som om det fattas ibland faktiskt! men bättre med få vänner som är ärliga än att ha flera falska vänner! jaja skit i det ÄLSKAR DOM JAG HAR!! :D

imorse kollade jag runt lite på skor, så jag beställde ett par gula! dom kommer i slutet av veckan eller början på nästa vecka! :D 


There they are!!
är dom inte snygga????? :O

nu ska jag kolla på något bra sen försöka att sova!!
puss love sowam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0