www.Esseys.blogg.se

www.Esseys.blogg.se
En söt tjej ville att jag skulle tipsa er om hennes blogg, så gå gärna in och kolla!! :)  då blir hon nog glad, eftersom hon ville att jag skulle tipsa henne!

Vi har precis ätit frukost jag och amanda spelar spelet, jag måste verkligen komma till level 11, hah!
senare ska jag gå hem och städa och gratta linn såklart! :)
sen ska jag nog träffa sandra, sen ska jag chilla hemmma med min älskade mamma framför tv! hoppas det finns något bra ikväll! om ni vet något så säg gärna till! :D vet aldrig vad som finns bra på tv, kollar nästan aldrig förutom innan jag lägger mig! vet ju att hälften av er kollar tv varje dag! :D heh,

ska nog gå och göra kaffe snart! haha igen har redan druckigt två koppar! haha

PUSSLOVE SOWAM


Kommentarer
Postat av: tobbs

hejsan, driver en personlig/modeblogg vore trevligt om du kikade in och kanske läste lite, ;)

2011-01-16 @ 15:30:09
URL: http://tobbs.se
Postat av: Essey

tack så himla mycket! Du är bäst!! =D<3

2011-01-26 @ 17:18:02
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0