till pappa nu med idioterna!

ja ni såg rätt med idioterna :P alltså amanda och martina!!

dom har suttit och hållt på hela jävla tiden hah fan orkar inte med dom! ;)
Så jag har kollat tv med min kära mamma!
vi ska till pappa nu och fortsätta kvällen där och göra något kul utav den! får se vad kvällen bjuder på , hoppas på något kul iaf! :P

kollade på lite skor när jag väntade på amanda förut! hittade en hel del snygga skor faktiskt!
sen såg jag massor med sommar skor, längtar som fan faktiskt! kollade bara på högklackat för det är vad jag älskar!!! synd bara att man inte kan köpa så många just nu, vi ska ju utomlands och grejer! sen måste jag skaffa ett helg jobb! ne nu ska jag sluta prata om det!! och gå och göra idioterna sällskap!












LOVE SOWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P


Kommentarer
Postat av: H&M NEEWS

gör snygga skor !

2011-01-16 @ 13:45:54
URL: http://hmneews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0