spelar spel! 5 DAGAR!

nu har alla vaknar här hemma och vi ska snart göra lite frukost! :D
jag och amanda spelar spel på henne mobil bubel eller vad det heter, man sjuter upp kulor som ska ha samma färg, det ska vara 3 stycken i samma färg så sprängs dom! jag kom iaf till level 10 var skit nära till level 11, amanda kommer också bara till level 10.. det blir ju såklart svårare och svårare man måste tänka skit mycket! haha det är skit kul! :D
iaf skit i spelet.

Ska nog börja med frukosten alla är ju så jävla sega.. sen ska vi hem till mamma och fira linn äte lite tårta och så, om jag orkar det beror på vad det är för tårta,hatar grädde, så hoppas det inte är mycket grädde på!! usch..

Annars ska vi inte göra så mycket idag, eftersom det är söndag så antar jag att det bli en chillar dag, hatar söndagar, gör inte ni det? :O men ser iaf framåt, för åker om 5 dagar! :D bort från snön , och idag regnar det jävla skit, det är bra med regn nu när snön smällter men sen kommer det bli minus grader igen och det blir halt och skit.. :S

hörs senare, ska gå och kolla hur det går för amanda och spelet! :D
LOVE SOWAM


jag och martina för två år sen när vi var i turkiet! :D
Samma bild kommer komma om 5 dagar! :D

Kommentarer
Postat av: Essey

www.Esseys.blogg.se = KOMMENTERA OCH TIPSA OM!!!! :D

2011-01-16 @ 14:43:40
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: Essey

Jag menar (hihi) att jag heter Essey och du får gärna tipsa om min blogg för dina vänner typ! :)



p.s fin blogg :)

2011-01-16 @ 14:53:09
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0