solsida, CSI miami

Sitter hemma efter att ha ätit och kollat på lite program på tv, som sagt jag har inget liv så vaf fan ska jag göra? ;)
väntar på att den lilla sega sandra ska komma hit och göra mig sällskap, vi ska kolla på solsidan med mamma, sen ska jag kolla på CSI miami, tycker det är skit bra program! bara jag som tycker eller?!!!?

solsidan är så jävla rolig, skrattar skit mycket åt visa saker som säger haha! shit jävlar asså! :D
hoppas att det går bra för amanda när hon dansar! vill också dansa nunununuNU, men får vänta ända tills på tisdag! :D då jävlar ska vi köra tjejer! :D
LOVE IT!


blev wok ist! :D så jävla gott var det!



såhär mysigt kommer vi att ha när hon kommer hit! :Dom hon inte ska sitta vid den förbannade dator hela jävla kvällen! ;) haha
när vi pratade i telefonen så sa vi massa saker så hennes mamma sa för sköna kommentarer!
men dom ska vi inte gå in på! hahahahha så söt

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0