scream 2!!

sitter och kollar på som ni ser på överskriften scream 2, den är så jävla dålig... hate it!! och amanda sitter och är skit rädd jävla pussy! shit varför ska hon välja den och sen va rädd jävla tönt hon, blir fan arg asså på riktigt, ska gå och hoppa på henne snart! :)
hon litte i min säng med min kisse och myser! så sötaa,
får se om vi säätter på en annan film sen eller vad vi ska göra, om hon ens ska se klart den hära skiten! :)




amanda: fia jag älskar dig? med tyst röst
me: men?
amanda: hah, jag är hungrig
me: men ta något och ät då
amanda: kan du göra en macka till mig?
me: ser jag ut som dig hund eller?
amanda: men fitta, kan du följa mig hem sen?
me: pufft
amanda: vill inte gå själv, kan jag sova här
me: ja det kan du.
amanda: bra, men ska gå upp tidigt, allså 8a!!!!!!!!!!!!

hahhah ah det var kul när vi pratade om det, det där samtalet gick på typ 10 sekunder!
MEN HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VAKUL!!!!!!!!!

LOVE SOWAM


livrädd

my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0