pratar med amanda!!

Kom precis hem, sitter och pratar med amanda!
vi sitter och diskuterar om när vi ska gå upp imorgon eftersom vi ska åka 20 i 8..... jävla skit dag asså!
ska hoppa in i duschen sen möta sandra och chillidilla lite! :) haha,
och jag är arg på amanda.. hon dricker cola.. jävla ungejävel, den tjejen dricker cola varje jävla dag eller gjorde och nu så säger både jag och hennes mamma att hon bara får dricka på helger men lyssnar hon nej det gör hon inte jävla unge ska ge na lite smisk imorgon... passa dig stumpan!!!
snacka om beroende tjej asså, inte bra för tänderna dinaaaaa!! men det fattar ju inte hon,
såhär kommer dina tänder se ut efter ett tag? är det snyggt? vill några kyssa dig då? ne???? SLUTA DRICK COLA DÅÅÅÅ!!! OCH NI ANDRA OCKSÅ!


BLIR ÄCKLAD VILL SPY NÄR JAG SER BILDEN!
(tagenfrångoogel) om ni inte förstod det!

Iaf, fick ett meddelande av polisen imorse om att mitt pass var klart, jäkligt snabba var dom faktiskt! fixade det i torsdags tror jag? och det skulle ta 4-5 arbetsdagar då det gick fort, så snäll pappa som jag har så åkte han och hämtade det, fick väl lite sköna kommentarer av honom när han ringde efter att han hade sätt den! hahahah så jävla sjuk alltså! :D älskar dig pappy



nicenice, NU ÄR DUSCHEN LEDIG HEMMA!! ENTLIGEN! fan har ju typ 500000 människor hemma! haha
nu ska jag springa och hoppppa in!

PUSS LOVE SOWAM!
sen får ni se hiss och diss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0