nnnnnnnnnnnnnight

Kom precis in har stått och pratat med angie&sandra här nere vid mig, först gick vi för att handla lite! :) eller dom handla, fast jag med kom jag på! haha
vi pratade om dansgruppen! TEAM BLACKOUT som ni vet! vi har träning imorgon efter ett lite uppehåll efter jullovet, vi ska göra massor med nya förändringar osv osv.. kommer bli skit bra tror jag, visst tjejer? :D

har också pluggat lite, eller skrav lite grejer till skolan och sen till ABF! som jag ska lämna in imorgon! duktig jag är va? ah jag vet! ;)

jag ska ha styrka med tjejerna imorgon, och ni kommer dö säger jag! så förberdd er! ;) haha ska verkligen ge allt så att doom vill spy! nejdå så hård ska jag inte vara, ska sätta mig och skriva ner några idéer som jag har så att jag inte glömmder det tills imorgon är lite glömsk ibland! hihihi!

nu ska jag gå och kolla på någon på tv sen försöka sova!! ska ju som sagt gå upp tidigt imorgon, om jag ens kommer att komma upp vi får se! :) ska ta bort på hur trötta vi är! haha!
night! LOVE SOWAM



min kisse fisen som han heter ligger och väntar på mig i sängen! :)


och min andra kisse Nisse som han heter tar jämt min stol när jag ska blogga!! hihi!

HISS OCH DISS FÅR BLI IMORGON JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT JUST NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0