klarade hela träningspasset

BRA JOBBAT SOPHIA!!!!!!!
är faktiskt stolt över mig själv, klarade hela passet, det var sjukt jobbigt och svettigt! så för er som bor i kumla så gå dit tycker jag. 300 för ungefär 26 gånger fett värt för er som vill träna billigt! ;) det är i malmen, måndag och torsdag klockan 7 till 8!! så kom dit tycker jag!

nu låter det ju som om det är jag som håller i skiten men det ska jag säga er att det gör jag verkligen inte! hah om ni inte fattade det! ;) haha

nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag möta min älskade vän angelina för att prata och få tillbaka amandas busskort, vad gör man inte för att hjälpa sina vänner och få tillbaka saker ;) haha, nedå! har inte träffade angie på 5 dagar... känns inte bra, så ska puss och krama henne så mycket jag kan! nu tjatar mamma på mig att hoppa in i duschen bara för att hon ska kolla på tv klockan 9... jaja hörs senare pusspusspusspuss!
LOVE SOWAM


adamX2

amanda,jompen,kevin och simon!
kul att träffa er grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0