klar!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag städat klart mitt rum! skönt, så nu ser det fint ut igen! :D så duktig jag är.
är så jävla slut, vet inte varför! söndag? så det är väl de, söndagar är jag jämt trött på!?!?!
ska lägga mig och kolla på tv tills sandra hör av sig, hon ska ta tåget till kumla klockan 6 någongång! :)
sen hoppas jag att maten snart är klar, är jävligt hungrig faktiskt! idag får jag kycklinggryta med massa gott i! :D mummmmms!

jag såg elin klings kläder som släpps nu i februari! En del kläder var väl snygga med inte på mig faktiskt, men finns lite människor jag som kan tänka mig passa i det men inte jag, de ända jag tyckte var snyggt var det linne som hänger först med kedjor i ryggen, hon kommer släppa 9 plagg och 2 accessoarer, i 10 butiker i sverige! :D så om ni inte har sätt dom så gå in och kolla på hennes blogg! :)






Kläderna kanske är snyggare i verkligheten än på bilderna det vet man ju aldrig! :)
men det får man se!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0