kavaj och leopard linne

nu är vi tillbaka igen! mormor låg och sov när vi kom tillbaka så nu mår hon bättre än förut!! :D
fick med mig en kaval och ett leopard linne hem i militärgrön, kavajen har jag alltid velat ha men det finns inte i örebro, och skulle beställa de när jag kom tillbaka hem, och när jag får pengar!
sen så fick jag den idag:D:D::D:D:D:D haha glad,
nu ska jag inte köpa mera, ska shoppa massa annat när ja är i gran canaria! :)
ska köpa parfym också! =) fast tror min älskade pappa skulle betala det! hoppas jag (A)
visar det jag har köpt senare ikväll!! för nu ska jag få kaffe och så, dom köpte kaffe latte så nu ska jag dricka det och mysa! :)
skriver senare! PUSS LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0