home

nu är vi hemma hos mig, vi fick sluta tidigare sköntsköntskönt, blev klar med två uppgifter men det var dom små, så har dom två stora kvar, men nu tänker jag inte prata om skolan.. blir på så dåligt humör då haha!
skulle bjuda sandra och amanda på kaffe men hade vi någon hemma? ne men tänk hade vi det? NE DET HADE VI INTE.. fan va surt, så sandra är iväg och handlar nu till oss. så ska vi fika och ha det mysigt haha som alltid eller vad säger ni, börjar ni bli trötta på det ordet eller? vi skriver det ju hela tiden menmen så är det ju ibland, ska jag fortsätta skiva för att jag har tråkig eller vad tycker ni?

iaf amanda ligger i min underbara,mjuka sköna säng och spelade spel så ska snart lägga mig brevid och ta hennes telefon och börja spela själv, hon ligger och svär det här är dom ända orden hon säger när hon gör fel..

K****
F****
JÄVLA SKIT JÄVEL
C*
FAN OCKSÅ
HELVETE
VARFÖR SKA DEN ÅKA SÅ HELVETES FORT FÖR?
BLIR SÅ JÄVLA FRUSTERAD!

går det bra amanda?
A: ne fick börja om..
S: varför?
A: för att jag inte klarade 7an
S: haha
A: skratta på du för det... K****!
haha så söt! <3
hela jävla tiden tror ni att det är så jävla kul och höra det hela jävla tiden vavava? näää men tror ni det? NEEEJÖÖÖ







Vilket är snyggast, blåa eller bruna ögon?!? :D
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0