hey och godnatt!

kom precis hem! sköönt att lägga sig i sängen och kolla lite OTH jag och sandra har kollat på det hela kvällen! så grymt jävla bra serie Imorgon blir det att tare lungt på dagen sen på kvällen ska man SKAAAKA ROOOMPA! alltså dansa ZUMBA! det är nog världens roligaste grej, man skrattar så man nästan kissar på sig asså! måste gå och lägga mig jävligt tidigt imorgon för ska upp kl halv 5 på måndag morgon, ska åka till Akademiska i Uppsala... hoppas allt kommer att bli bra för er som vet vad som händer och sker. Ni våra kära läsare kommer också att få veta beroende på vad som händer i Uppsala! Men bli inte oroliga nu, jag kommer faktiskt att överleva;) nu sätter jag på OTH sen ska jag sooova som en prinsessa! hihi PUSSSSS LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0