hey mina kääääära!

Hey mina käääära läsare! är allt bra med er?
själv är det kanon med mig! perfekt!
väntar på sandra och irma just nu! sen ska vi mötta upp angie och sandra för att sen gå på basket match, ska kolla på våra grabbar från kumla! :D hoppas ni vinner! (Y) HEJA KUMLAAAAAAAAAAA!
som jag skrev på överskriften i förra inlägget så är min mobil så jävla dum i huvudet just nu! vill kasta den i väggen! ;S jävla F*TT mobil så att säga. HATE IT , dags att köpa ny snart? eller vad säger niiiii?
hörs när jag kommer hem oom jag inte kan låna någon annas mobil när vi är i kumlahallen!

PUSSLOVESOWAM




deharjagpåmigsånivetärdetjobbigtattläsanärjagskriversåhär?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadetvarjobbigtattläsasådär,, haha så sjuk du är gumman. Saknar dej (L)/Albaaaaaaaaaaaa

2011-01-06 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0