Hemmmmmaa!

Heyhey, kom precis hem, känns skit bra faktiskt! men är så sjukt trött bara, har frågat mig själv hela dagen hur fan jag ska komma upp imorgon... fan jävla skit måndag och skola och allt, pluggande och skit! men ska bli kul och träffa klassen tycker jag! har saknat mina grabbar ;) hah

känns skit bra att ha en stod dator och sitta vid eller inte stor men det är skit stor jämfört med mormors, haha! ;)
väntar på att mamma kommer hem, ska kram och pussa på henne! och även min syster martina! :D har precis mysigt med mina kissar, dom sprang till dörren när jag kom hem, såå söta!!!

nu ska jag packa upp och vänta på min kära mamma&syteryster!





mer bilder kommer men det dampar! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0