HAHAHAHA

sitter hemma hos pappa nu med min syster och amanda, finns här martina<3
jag och amanda har gått fram och tillbaka hela jävla dagen.. vi skulle gå hit för att hämta ett papper som mamma skulle skriva på och även mammas pojkvän!, så gick hit för att hämta den och sen till mamma och sen nu är vi här, och på väg hit första gången så slåg jag amanda inne på maxi, hon slåg mig först sen skulle jag slå henne men jag är sämst på att slå så det tog år, sen skulle hon och hämta choklad så jag säger hej till någon så hon tittar sen smäller jag till henne så att hon lägger sig ner på golvet och massa vagnar skulle fram och massa skit hahaha

sen när vi var på väg hit nu så puttar hon ner mig i en snöhög men som tur va var att jag drog med henne också så båda låg där som två jävla sälar! ahahha, folk kolla på oss som fan..

blir kvar här i natt också så slipper martina vara själv hemma pappa kommer hem vid 1 halv 2 så det blir nice, själva för oss själva också!! (=

nu ska vi kolla på tv och mysa sen får vi se!! :D

hörs sen LOVE SOWAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0