hahaha

Sandra fick något jävla ryck så hon började skrika i mitt öra och slå mig och hej och ho, så vi sprang efter varandra i lägenheten och slåg ner varandra! okej ta inte ordet slåg ner varandra så starkt! ;) haah men det gick bra, eller jag har fett ont i huvudet för hon slåg på huvudet ryckte mig i håret och grejer och jag sparkade ner henne från sängen och slåg henne! hahah ja det var kul, hon mådde lite illa!!
Men det fula är att amanda står och hoppar i soffan och skriker heja sofia heja sofia och sen sjunger hon, ohh lets hear it you are team spirit! HAHAHAHHAHAHAHHA så jävla sjuk, hon har gått och sjungt den hela dagen och i soffan och viftat med armarna i luften hahahah!!

måste ju vara lite barnsliga iaf, och inte bara vara blogg flickor! måste släppa loss som alla andra tonåringar! :D right? yes i know! we are the best!!

nu ska jag och min syster mysa, har inte varit själv med henne på jätte länge så nu ska vi prata en hel del och sen ska vi väl sova! eller? ne vet inte! haha, jodå pappa kommer hem vid 12 så ska väl försöka hålla mig vaken tills han kommer hem! :)

Var ju hos polisen idag och skulle göra pass, men nej då måste jag ha med min mamma också! jävla skit, trodde det skulle räcka med att ha min pappa med mig och visa att det var jag, men tydligen inte! .... fan va sura vi blev, så gick med en lapp hem som mamma och tomas ska fylla i sen måste jag åka till polisen igen och lämna in skiten.. blir så jävla trött? vafan räcker det inte med att en förälder är med? ne tydligen inte..... haha! ;) jävla skit...

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0