GRATTIS LINN!!

Godmorgon, Sitter i soffan med min fru! amanda såklart!;) haha
känner mig lite taskig faktiskt, vi låg igår och kollade på bad boys, sen somnar vi hahah och hon skulle sova här, men jag fick ett ryck och sprang in till sängen och lät amanda sova kvar på soffan hela natten! haha men hon kunde ju ha gått in till mig men ne det gjorde hon inte! ;) haha
sen kom hon in i morse och sa sov inte, haha så söt!

har suttit och kolla på någon jävla håkan någonting som prata med sitt djur, haha amanda och hennes jävla barnprogram men det var väl bra? eller ingeting jag hade kollat på om jag var själv om jag ska vara ärlig menmen så är det och ha ett barn hemma ;) hahah

Pappa ligger och sover och även martina, men ska snart gå och väcka martina, haha ni vet ju at jag älskar att hoppa på folk när dom sover, men det värsta är med martina att hon blir skit arg och kan slå en! hahaha! :P

idag fyller mammas pojkväns barn linn år! :D hon fyller 17 år! GRATTIS LiNKO.
ska hem sen och sjunga för henne, då ska dom få höra mina sång talanger! :D

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0