gooooodnatt på er alla ute i världen!

Nu ska jag&min syster lägga oss i soffan och sen ska vi kolla på tv!
sen hoppas jag att jag somnar är inte så trött ännu men blir väl när jag väl läggare mig ner!

vi kollade nyss på ett program som handlar om muttor, att om dom mår dåligt av hur dom ser ut så kan man operera muttan så att man inte mår dåligt än!!! :/
tycker fett synd om en muslim som hade sex med någon och nu ska hon gifta sig och hon måste vara oskuld när hon gifter sig så nu ska hon återställa sin livmoder eller vad fan det var för att blöda när hon och hennes man gifter sig, tycker att det är hemskt verkligen!!

kan berätta också att jag och martina gick ut och hörde två katter slås och den ena katten är min pappas flickväns katt, så han fick stryk och vi är så kattälskare så vi gick runt och letade efter jackson som katten heter! ;) men hittade honom inte :( hah

hörs imorgon !
LOVE LOVE SOWAM SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0