Godmorgon ! 17!

Godmorgon sötnosar!
vaknade nyss klockan är halv 1, blev inte att sova så länge men vafan längre än 10 iaf! ;) haha
Ska snart gå och göra det som är bäst på hela dagen! haha! ;)
idag har jag inga planer får se vad dagen har att bjuda på.. ska försöka till min syster och min pappa lite!
det ända jag vet vad jag ska göra är att städa eftersom mina tjejer var här och stökade till igår!!! (skoja)
som ska ut ikväll så det blir ju inte att träffa dom... och inte i helgen heller! för så ska jag till sthlm och vara barnvakt och dom ska ut! sen börjar skolan... som suger! Men går ju bara en vecka och 4a dagar sen ÅKER JAG! :D:D:D:D

hörs senare! pusspuss



livets

senare visar jag er vad jag har köpt för skor och osv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0