Godmorgon världen

Vilken underbar dag!:D haha hej på er. Just nu sitter jag hemma hos Sofia i hennes kök och dricker kaffe as gött! Hon står och sminkar sig, så fin hon blir:) om en stund ska vi gå till tåget för att åka till skolan! Ska ha grafisk kommunikation som är världens bästa/roligaste ämnet! men efter det ska vi ha medie kommunikation som inte alls är kul, och jag klantiga Amanda har ju tappat bort min bok som det står as mycket viktiga saker i:( vi ska redovisa en produkt som vi hållt på med under hela 2an, det kommer ju gå bra för mig eftersom jag inte vet vart min älskade bok e.... jaha nog om skolan! ikv blir det att åka och träna för skönt ska det bli! Styrka och kondition(y) nice! Fina och glada kommer vi vara på beachen 2011!! nu ska vi dricka upp kaffet sen dra oss mot tåget! Och grattis angelina du är uppe!!! Hahah Pusssss love sowam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0