godmorgon!!!

Godmorgon på er alla underbara människor! sitter här död i mitt älskade rum! vaknade av att tv va på, sen ringde klockan direkt efter jag hade vaknat och jag blev skit rädd och flög upp! hahah! sen la jag mig igen då kom min kisse och la sig vid mitt ansikte och gosade, kunde inte bli bättre morgon idag!
sitter och dricker kaffe, eller har dryckigt upp ska gå och hämta mera nu VÄNTA kommer snart.... läs inte förns jag är tillbaka! ;) ................................................................. nu är jag tillbaka, nu varsågoda och läs vidare!! ska nog ta och göra mera kaffe innan jag åker typ 10 till, så man orkar med dagen! måste ta hand om mormor på tåget för hon tycker inte om tåg! lilla älskade mormor <3 .. när vi kommer fram ska vi åka direkt till min morbror och hälsa på, så dom kan dra vidare! sen ska vi gå ut och fika/äta! :D ska bli så kul och träffa dom! hihi min lilla stellis!
kan ju säga det också, förlåt martina älskar dig mest av allt! så jag hoppas att du inte är arg, du ska ju jobba, du och jag åker upp till sthlm någon gång efter gran canaria!
på tal om GRAN CANARIA! VI ÅKER OM EXAKT 2 VECKOR! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hihih YES LOVE IT
haha, iaf, ska snart börja sminka mig och städa iordning på mitt rum, så att mamma blir glad när hon vaknar och ser att de är fin och att inte jag är hemma :( kommer hem på söndag så det är bara över helgen!!!


kände mig som en kärring men vafan.... detärjagjuintevisst?

Såklart så är jag fisk som är bäst!!!! :D LOVE IT! gissa när jag fyller?

lägger in dagens outfit senare! LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0