gästbloggare sandra bäst kamel

eyy fyyfan, jag drev bara, visade bara ett tydligt exempel på fjortisbloggare,
hatar o blogga men jag tänkte höja fias och amandas tittarsiffror lite genom o skriva ;)
Men jaja, sov hos fia inatt, jag hosta så mkt så fia la sig någon annanstans, fyfan de e kärlek!

Vill säga en sak till fia: STÄDA DITT RUM, kläder överallt,.. SPECIELLT dina jävla trosor!

Aja, SNART ska vi tjejer dra o käka, sen BER JA TILL GUD att vi kan dra o köpa godis,, åh ja godis, ÅH GODIS!!!!

Händer just nu: Fia står och kollar sig själv i spegeln och sjunger som om hon är någonting, sen den andra retarden sitter i sängen o leker ball med sin fucking iphone 4. jävla ungdomar..

Jag orkar inte leka ball o skriva mer.. hejdå!

pusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0