försöker plugga samtidigt som jag kollar tv...

jaa som sagt jag ska plugga samtidigt kolla tv + att jag skirver här, vilktet inte går så bra...
men jag måste verkligen plugga, har prov på onsdag i samhällskunskap ;/ bläää
men han ska ju jämt ge oss så mycket, ska läsa 11 sidor;s som om jag kommer komma ihåg vad jag har läst eller? näää precis! ÄCKEL LÄRARE!
Imorgon börjar man ju då kl 8.10 men IV-val.. ska vara på körskolan då, har ju trafik och samhäll! verkar faktiskt ganska bra, lite lost lärare så det blir ju kanon!  PLUS snygga killar ;) hahahah! SOFIA you know what I mean!

Nu ska jag kolla klart på vänner sen blire handboll! NICE plus att jag måste få in lite plugg där emellan pfff.. hur ska detta sluta?


                          







PUSSSS LOVE SOWAM
ps. sofia förlåt jag dricker cola just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0