FÖRLÅT!

förlåt för dålig uppdatering... jag vet att jag är en dålig männiksa SORRY!
Jag har iaf smsat med Sofia och hon skrev att dom hade blivit rånade och grejer!
as läskigt, hennes kamera är borta och pengar.. hon har det iaf jätte bra:D
OCH JAG HATAR VERKLIGEN SKOLAN just nu, utan sofia i skolan är det inge kul:(
och jag hatar alla jävla lärare.. vill bara ta studenten så man kan börja jobba, sen flytta ner till GBG
fööör skönt skulle det bli att slippa Kumla/Örebro...

Nu känner jag att mamma står och gör fiskpinnar MUMS
är så jävla hungrig.
Förut så träffade jag min "kusin", var jätte trevligt att träffa henne eftersom hon bor i frankrike så det är ju inte
så ofta man får se henne:)
Nu ska jag äta mat wiieee

Om ni tycker att jag skriver för dåligt är det för att mitt internet lägger av helt plötsligt och så är min data så jävla seg, tar ungefär 5 min för att få upp en sida :s

PUSSSS

gammal bild på mig och min älskling :D




LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0