Fiiiiamedknufff

Heyhey sitter med en stor jävla grej och skriver skit kul. Ingen av oss här hemma orkade göra mat så vi åt pizza ahhah slöö ne inte alls.. Lilla tjejen somnade precis, vi ska snart spela fiamedknuff haha ja ni behöver inte säga någon haha... Fast glömde de gör ni ju iaf inte :s Skit kul veeeeeeeeeeeeerkligen!!!!!!!! Har inte pratat något med aamanda idag med hon hard det nog skit bra tror jag. :d Komemer in senare och säger godnatt, hah nu lättttt det som om jag var en jävla mamma. Imorgon åker morbror mattias och lina bort över dagen så jag och mormor ska vara barnvakt som sagt vi ska till stan och kolla runt. Nu roppar dom på mig, puss Love sowam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0