fel på mobilen jäveln

Heyhey! jag kom precis hem från örebro, eller jag är hos pappa och pratar lite, vi har suttit och kollat i en katalog som vi ska beställa lite grejer ifrån när vi åker till gran canaria!! imorgon är det bara 2 veckor kvar!! :D:D längtar som fan!
iaf, igår hade vi det mysigt! somnade ganska tidigt var sjukt trött! och idag har jag varit och hämtat ut min och mormors biljett till sthlm! åker halv 9 imorgon bitti, hur ska jag orka komma upp? jaja det ordnar sig!! ska ju träffa min älskade kusin stell och vara barn vakt! :)
ska strax hem och duscha och fixa mig lite, för ska hem till pappa igen sen och äta middag! mysigt innan jag åker imorgon! ;) ah för jag kommer ju vara borta ett år!?!?!? shitt orka ...

vi hörs sen när jag är hemma igen! <3
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0