döööör av skratt!

Bilder får ni imorgon, ska försöka fixa som sagt! :) bra va?
vi spelade ju fiamedknuff och vem vann? ne men tänk noga nu vem vann?
blunda.....
tänkt....
tänk....
tänk MER...
JAAAAAAAAAAAAAG SÅKLART!!! varför tror ni att jag heter sofia för?? för er som trodde någon annat fy påå er..
vi sitter och diskuterar om vad vi ska hyra för film imorgon,, hahaha fan alla tjafsar fan va jag skrattar! shit, mormor vill se någon gammalt skit och vi något nytt, haha ni ska höra mormors kommentarer det är dom som är roliga,
men då måste ni ju vara här? och det går ju inte, vadå ska jag ha 400000 hör inne? haha herregud kanske någon gång i livet! :D men då lär ni ju berätta vilka ni är så skriver vi upp er på listan! :D
hahahaha
klockan är bara 10 och vi sitter här, alla mina tjejer är ute på krogen och amanda i sälen och jag här! :D det är chill hääääär!! <3
PUSSSSLOVESOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0