Disssssssssssen

kom precis hem från träningen på malmen som jag pratade om i måndags! :)
Innan gjorde jag mat till familjen det blev viktväktar mat, blev faktiskt skit gott! och det tyckte dom men så ett plus till, till mig såklart!! :D

idag var det inte så jätte kul på träningen, som det var i måndag, men det var ändå bra får se hur kroppen mår imorgon! :D haha inte bra antar jag, eftersom jag har haft träningsvärk sen i måndag och var helt slut sen då.. haha
och idag skulle amanda följa med oss 5 och träna, men gjorde hon det? ne det gjorde hon inte jävla dissare haha ;)

iaf, idag ska vi har tjej kväll hemma martina är här och alla är glada, kanske bara för att vi har tränat och så! så duktiga är vi, nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa med familjen mamma ska fixa naglarna, martina tog med massa nagel smycken som inte jag har så många av, så när jag kom hem med fina naglar så blev hon avundsjuk på mig och ville göra det, så det passar skit bra med det! eftersom vi alla älskar att fixa med naglarna så!! :D


nu ska jag hoppa in i duschen! :D
skriver sen
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0