:D:D:D:D:D

linda: Tack så jätte mycket, va kul att du tycker det! men därimot så ska vi göra en ny header! får tycker inte om den så mycket, det är gammla bilder osv osv! :)

Jag har precis gått upp är inte trött alls, ska snart gå ner till tågstationen och träffa sandra och säga hejdå till henne! sen köpa mjökl för sen vid 10 kommer angie hit och dricker kaffe och pratar osv, men jag måste hinna duscha,rakabenen packa klart, städa... oj jag har jätte mycket att göra :/ menmen det gör ingeting för har ju semester snart! :D:D:D

jag och min syster diskuterade igår om vi ska ta med datorn eller inte, det är trådlöst internet på hotellet, men ingen vet ju om det funkar, men förmodligen så tar vi med den! det märker ni! :D
nu får ni stå ut med bara amanda i veckan! ;) ska försöka skriva lite då och då, beroende på hur internet är! :D

hörs senare!
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0