:D im happy

Sitter hemma med angie,sandra och martina, amanda var här förut men hon gick hem förut!
antagligen om hon inte är här nu! ;) haha

När vi skulle träffa angie så puttade sandra ner amanda i en snöhög och kastade skö i hennes ansikte, sen krigade amanda för att hon skulle ge igen på vägen till maxi och möta angie, men hon lyckades inte. eller ska också säga att jag försökte hjälpa henne men VI lyckades aldrig! haha
sen var det inget mer med det, vi hade handlat och var på väg hit. jag och sandra går och pratade vi hade helt glömt bort att det hände. Sen från ingenstans så kommer amanda och kastar snö i hela hennes ansikte hahahah BOM!!! ;) stackare, vi sitter och kollar på A SHOT AT LOVE WITH TILA TEQUILA!! haha? ja det finns ju inte så mycket annat!

NÄSTA VECKA SKA VI BÖRJA TRÄNA IGEN! :D VI I DANS GRUPPEN TEAM BLACKOUT!! SÅ SJUKT TAGGAD HAR INTE DANSAT PÅ HELA LOVET .. MISS IT!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Sandra&Angie ska snart gå hem så då ska jag ta och snacka lite med min syster och såååååååå :D just me and her som ni kanske har hört några gånger! ;)
sen ska vi sova!

KAN OCKSÅ SÄGA ATT JAG INTE TYCKER OM NÄR FOLK KOLLAR SÅ MYCKET!! ÄLSKAR NÄR NI KOMMER FRAM OCH HÄLSAR!! LOVE IT.
vet bara inte vad jag ska göra när folk kollar så mycket och mina vänner tycker inte om att vi är kända för att folk kollar men vad ska man göra;) haha ÄLSKAR ER!!

LOVE SOWAM




tyvärr så är inte sara med vilket är synd! vårat senaste uppträdande! :) i kumla på ett gymnasium på ett par tjejers projektarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0