cheez crun cherz

Har precis fått in massa tvätt som jag ska fixa snart men pallar inte och jag är arg på amanda!
FÖR ATT HON DEN JÄVEN KLARADE 12:an på spelet :( jag som har krigat hela dagen för att jag ska klara det, jävla ungjävel! är sur nu!
så jag har på rihanna, så jag börjar bli lite glad! :) haha

+ att jag har fixat ett USB-minne, så imorgon ska jag föra över alla bilder från skolan och sen hit, så ska ni får se alla bilder! :D eller inte alla men några av dom iaf! :D är ni glad nu? haha

nu ska jag gå ner och göra något dumt tänkte jag, :/ ibland måste man faktiskt!

Sandra köpte med Cheez crun cherz förut, haha tro på fan inte att hon lämnade kvar den här.. hon vill att jag ska bli ännu fetare, men vafan skit i det! :D får äta det idag, efter resan ska jag verkligen banta på riktigt! :D är så taggad på det faktiskt! :DDD vill operera mig också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .. får se


amanda imorse! hon spelade :S:S:S

det är cheez crun cherz för er som inte viste, men den orange påsen är godare! :D

LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: Moster Bella

Vad är det du vill operera??!!!!?

2011-01-20 @ 10:50:07
Postat av: Linda

vilken fin header du har :)

2011-01-20 @ 23:01:56
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0