borta bra men hemma bäst

HEYHEYHEY! :D:D
har ni saknat mig? klart ni har, vilken jävla fråga!
jag kom hem för en timma sen typ, landade vid 5 imorse på arlanda sen tog vi bilen hem direkt!
sjukt skönt faktiskt att vara hemma, men saknar redan värmen! är inte så jävla brun men det är skönt!
Men det var den fuckaste jävla flygresa jag har åkt, jävla vilket helvete.... åh, kunde knappt sova våran vän ramlar och börjar blöda på ögonbrynet och får jätte ont i händerna! :( så vi skjutsade honom till akuten på en gång!

Jag ska hoppa ner och sova nu, har saknat mig säng så sjukt mycket verkligen! fan jävla hårda sängar där borta!
jag berättar mera om resan senare! :) för är så jävla trött!

LOVE SOWAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0